Bunatati de la Farmasi

No comments:
 


Saptamana trecuta am facut o plimbare prin mall, aveam chef de un fond de ten nou si uite asa m-am ales cu mai multe produse (fond de ten, pudra, corector si blush), nu am putut sa ma abtin. Initial am vrut sa intru la Inglot insa m-am razgandit pentru ca imi era frica ca o sa ies de acolo cu buzunarele goale si bine am facut pentru ca stiu sigur ca nu ma puteam abtine.

Am vrut sa incerc fondul de ten compact Farmasi pentru ca am auzit pareri bune despre el si pot sa va spun ca este chiar bun. L-am folosit de cateva ori si mi-a placut foarte mult. Are o putere de acoperire foarte buna, o sa ii fac un review daca vreti. Din pacate pudra este prea inchisa... ori i-am dictat gresit numarul vanzatoarei ori ea mi-a dat altceva, nu stiu, dar clar nu o pot folosi pentru tenul meu, mai trebuie sa ma bronzez un pic.
Corectorul imi place foarte mult imi acopera foarte bine cearcanele, oricum nu le am prea pronuntate, iar pentru pete nu l-am folosit deocamdata.. o sa revin cu o parere.

Despre blush nu pot sa va spun altceva decat ca este minunat! Culoarea pe care am ales-o este superba si imi place ca se intinde foarte frumos pe obrajori. Nu imi place pentru ca este cam prafos si se cam imprastie din produs, dar oricum nu pot renunta la el, este prea frumos. L-am folosit in fiecare zi de cand mi l-am cumparat si mi-a rezistat pana la demachiere.

Voi folositi produse Farmasi ?


No comments:

Post a Comment

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff