Cum sa ma dau cu tus

5 comments:
 
Hello girls,

Am fost intrebata de nenumarate ori  cum reusesc sa ma dau cu tus.. este una din marile probleme ale multor fete in ceea ce priveste machiajul. De mult vroiam sa fac aceasta postare dar am tot amanat-o iar zilele trecute am primit un mail de la una din cititoarele blogului spunandu-mi ca si-ar dorii sa vada o asemenea postare pe blog si astazi m-am hotarat sa postez.
Initial am vrut sa filmez.. dar nu prea ma pricep cu editatul asa ca m-am hotarat sa va expilc prin imagini.
Multe fete intampina problema asta le tremura mana si astfel linia nu le iese asa dreapta cum ar trebui sa fie, asa ca eu va sfatuiesc ca inainte de va apuca de treaba incearcati sa gasiti un punct de sprijin pentru a va fi mai usor atunci cand trasati linia, sa va iasa cat mai dreapta.
de ex :  tine cotul pe masa de machiaj


sooo , let's get started !



Puteti aplica tusul direct cu pensula lui (1) sau cu ajutorul unei pensule speciale (2) :



Pentru inceput luati un creion dermatograf bine ascutit si trasati cateva punctulete (este mult mai usor asa pentru incepatoare) :




Apoi uniti punctuletele tot cu ajutorul creionului :



Peste care aplicati mai apoi tusul:



Daca preferati  sa trasati si acea "coada" care da un efect de "ochi de pisica" urmati exact aceeasi pasi :



Et voila ! Linia dreapta de tus este trasata! Nu-i asa ca nu a fost greu ? Nici eu nu puteam sa o trasez asa dreapta la inceput... dar stiti si voi, repetitia este mama invatarii !





Daca aveti vreo intrebare, o cerere , nu ezitati sa-mi spuneti.... printr-un comentariu sau un mail la adresa alinaa_makeup@yahoo.com
Sper ca v-a fost util acest articol.
Pupiciiiii !

5 comments:

  1. super :) imi place cum ai explicat fiecare pas;*

    ReplyDelete
  2. te astept si la mine pe blog
    http://ela29.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. o sa incerc si metoda ta.. iubesc tusul :)

    ReplyDelete
  4. Si eu ma chinuiam teribil la inceput...cu timpul intra in reflex :))

    ReplyDelete
  5. @ela29 , @ From MegwithLove : Ma bucur ca v-a fost de folos aceasta postare


    @ Special K : Da, si eu la fel eram la inceput :)))

    ReplyDelete

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff