Modele de unghii pentru sarbatori

2 comments:
 
Hello girls,

Nu stiu voi, dar eu inca sunt in cautarea rochitei perfecte pentru Craciun , inca nu m-am hotart cu ce ma voi imbraca .. probabil ,ca de obicei voi rezolva totul in ultima clipa. Insa  m-am decis ce voi purta pe unghiutee! hihi .. dar nu va spun acum, veti vedea la momentul potrivit.
Mi-ati spus ca v-ar placea sa vedeti cat mai multe articole cu sfaturi de Craciun, de sarbatori asa ca m-am hotarat pentru astazi sa va prezint cateva modele de unghii , potrivite pentru aceasta perioada a anunului.
Imi pare rau ca nu pot sa pun link-ul la toate pozele pentru ca le aveam salvate intr-un folder in calculator si nu mai stiu de unde le-am luat. Sper sa nu se supere nimeni.
Mie imi plac foarte mult , toate modelele pe care le-am ales, mi-as dori sa pot sa mi le fac si eu singurica asa :( , sunt absolut superbe. Va las sa vedeti pozele. puuup!!












 



2 comments:

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff